Lukijat

maanantai 21. tammikuuta 2013

Postia Jay Pealta!

Moikka panduskat,

Kävin lukemassa Ellan ja Maxin blogia ja Jay Pea oli lähettänyt kirteen tässäpäs tämä.

"Heippa Pandat, kaikki reilassa siellä?

Mun aurinkolasibisnekset Teksasissa ei oikeen suju tällä hetkellä, ja siksi mä aion pitää lomaa ensi viikolla ja tulla Panfuun. Mutta mä en tule yksin! Arvaatteko, ketkä mä löysin autiolta ranchilta? Laulavat pannukakut! No, tiedättekö te keistä mä puhun? ;) 

Smashing Pancakes on hautautunut levytysstudioon nauhoittamaan uusia biisejä. Kun mä kerroin heille Panfun synttärijuhlista, he innoistuivat heti ja halusivat tietty tulla mukaan! He ottivat soittimet kainaloihinsa ja hyppäsivät mun laivan matkaan. Seuraavalla viikolla he siis soittavat spessukeikan täällä Panfussa. :)

Iggy on vielä vähän merisairas, mutta hän on varmasti taas jaloillaan viikon puoleenväliin mennessä. Silloin me saavumme panfuun. ;)

Ottakaa rennosti,

Jay Pea ;) "

Tässä vielä kuva Smashing Pancakes bändistä
Olkaapas valmiina heidän keikalle.
He ovat huomenna panfussa nähdään huomenna.
Tassuittain: Minna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hej kommenttiko hienoa käyttäydythän kunnolla.
Ei kiitos rumia sanoja thanks :)